07-06-2018 | CFD udskriver logokonkurrence
CFD’s 150 års jubilæum i 2019 skal rigtig fejres – og en del af fejringen skal være, at vi gør noget ved vores logo. Derfor udskriver vi en logokonkurrence.
Så hvis du har grafiske evner eller på anden vis er en kreativ sjæl, så vil vi gerne invitere dig til at sende dit bidrag til, hvordan vores logo skal se ud i jubilæumsåret.
”Vi sidder i en arbejdsgruppe, der allerede arbejder på højtryk med forskellige indslag, der skal markere vores jubilæum. 150 år det er immervæk noget,” fortæller Anne Vikkelsø, der er formand for arbejdsgruppen.
”Ud over at vi kommer til at markere selve dagen – den 1.6.2019 – så vil vi også gerne markere jubilæet i vores kommunikation, og vores logo er væsentligt i den sammenhæng.”
Kriterier for logo og deltagelse
Hvis du ønsker at sende et bidrag til konkurrencen, er der en række kriterier, som du skal kende til. Dem kan du se i dokumentet nedenfor. Kriterierne har blandt andet noget med format og udtryk at gøre.
”Vi vil gerne sikre, at vi som organisation kan se os selv i det logo, som vi inviterer eksterne til at arbejde med. Derfor har vi lavet nogle kriterier for, hvordan jubilæumslogoet skal tage sig ud. Men der er stadig rigtig, rigtig god plads til at folde kreativiteten ud”, understreger Anne Vikkelsø.
Og er der så en præmie mon? Ja det er der da – er det dit logo, der løber af med sejren, løber du af med 5.000 kr.
Se kriterierne her
OBS! Hvis du gerne vil have CFD's logo tilsendt, kan du kontakte os på kommunikation@cfd.dk